• Adres:
    ul. Czapliniecka 123
  • Infolinia rejestracji
    +44 63 58 555
  • BIP

Misja Szpitala

Misją Szpitala jest udzielanie świadczeń zdrowotnych na możliwie najwyższym poziomie, spełniających wymagania pacjentów i realizowanych przez wysoko wykwalifikowaną kadrę medyczną. 

Polityka Jakości

Celem Szpitala jest zapewnienie pacjentom profesjonalnej opieki medycznej na możliwie najwyższym poziomie oraz ciągłe doskonalenie, aby jak najlepiej i najszybciej zaspokajać potrzeby i oczekiwania Pacjentów. 

Politykę jakości realizujemy poprzez: 

  1. Stworzenie i utrzymanie Szpitala przyjaznego Pacjentom.
  2. Otoczenie pacjenta fachową i troskliwą opieką na możliwie najwyższym poziomie.
  3. Dbałość o zapewnienie pacjentom poczucia bezpieczeństwa w procesie diagnostyczno-terapeutycznym oraz personelowi bezpiecznych warunków pracy.
  4. Przestrzeganie Praw Pacjenta i monitorowanie poziomu satysfakcji z udzielanych świadczeń. 
  5. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych.
  6. Systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu dla zapewnienia wymaganych kompetencji.
  7. Monitorowanie zapotrzebowania na konkretne usługi medyczne.
  8. Realizacja świadczeń zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  9. Ciągły nadzór nad usługami medycznymi wykonywanymi przez podmioty zewnętrzne.
  10. Poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania.
  11. Modernizację posiadanej infrastruktury sprzętowej i lokalowej. 
  12. Aktywne uczestnictwo pracowników w utrzymaniu i doskonaleniu systemów jakości.
  13. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji poprzez zarządzanie ryzykiem, zmianami oraz ciągłością działania.

Dyrekcja Szpitala zobowiązuje się do spełniania wymagań prawnych, regulacyjnych, własnych oraz zainteresowanych stron. Jest świadoma odpowiedzialności za realizację celów zawartych w Polityce Jakości. Deklaruje zapewnienie odpowiednich środków niezbędnych do prawidłowego wdrożenia i funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością.

Załączniki

# Plik Data publikacji Typ Rozmiar Pobrań
1 Statut Szpitala 27.05.2019 pdf 3,87 MB 15
2 Polityka Jakości 15.03.2019 pdf 1,08 MB 28